A lap információi szerint márciusban egyszerre tagadnák meg a munkavégzést az online bevásárló szolgáltatásában dolgozók, ha nem sikerül olyan béremelést kiharcolni, ami arányban áll a napi fogyasztási cikkek internetes értékesítésében elért tavalyi rekorderedménnyel. A lap úgy tudja, a vállalat londoni központja az online eladások ugrásszerű növekedése miatt az egész közép-európai régióban a bérek 14 százalékos emelését írta elő a kiszállítást végző sofőröknek.
Bubenkó Csaba, a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezete elnöke azt mondta, a központilag elrendelt béremelés ellenére a Tesco csupán Budapesten és Győrben növelné a sofőrök fizetését, míg Szegeden nem, mondván, hogy ott nincs annyi jobban fizető munkalehetőség a távozást tervezőknek. A szakszervezeti vezető szerint ez elfogadhatatlan, főként azért, mert a bruttó 160-180 ezer forintot kereső fővárosi gépkocsivezetőkhöz képest a szegediek eleve 10-12 százalékkal alacsonyabb bért kapnak.
A Tesco a Magyar Idők megkeresésére azt közölte: a cég mindent megtesz azért, hogy munkavállalói számára versenyképes bérezést tudjon biztosítani. A lap információi szerint az üzletág értékesítése a február végén záruló 2015-ös üzleti évben 9 milliárd forint körül alakul, ami 10-15 százalékos növekedést jelent az előző évihez képest. A Tesco internetes eladásainak 80 százalékát Budapestről bonyolítják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.