Weingartner Balázs azt mondta, július 31-ig, a határidő lejártáig hazai támogatásra 233-an pályáztak, az uniós honlapon pedig 262 szervezet regisztrált.
A mobilitási hét célja, hogy az emberek autó helyett válasszák a közösségi közlekedést vagy a biciklit, valamint a szemléletformálás.
Az államtitkár hangsúlyozta, az egyre több résztvevő azt bizonyítja, hogy erősödik a tudatosság és a lakossági igény.
A programok főként közösségi jellegűek, a legtöbb önkormányzat családi és sportrendezvényekkel készül – tette hozzá Weingartner Balázs.
Az eseményt Európa-szerte minden évben szeptember 16. és 22. között rendezik meg.
A kampány célja, hogy arra bátorítsa a tagállamok helyi hatóságait, vezessenek be és népszerűsítsenek fenntartható közlekedési intézkedéseket, és felhívják a lakosság figyelmét a közlekedés alternatíváira.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.