BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kampány indul a sertés- és mangalicafogyasztás népszerűsítésére

Az adatok azt mutatják, hogy a fogyasztók bizalma stabil a hazai sertéshús iránt.

Kampányt indít a sertés- és mangalica fogyasztás népszerűsítésének érdekében nagyböjt kezdetéig az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Mangalicatenyésztők Országos Egyesülete.

Tarpataki Tamás agrárpiacért felelős helyettes államtitkár a kampányt beharangozó szerdai sajtótájékoztatón elmondta, hogy a koronavírus-járvány rávilágított arra, hogy mennyire fontos mindannyiunk számára, hogy folyamatosan rendelkezésre álljon elégséges mennyiségű, megbízható és jó minőségű élelmiszer.

Fotó: Getty Images

Az adatok azt mutatják, hogy a fogyasztók bizalma stabil a hazai sertéshús iránt, amely fontos szerepet játszik a termelés és a forgalmazás szintjének fenntartásában

– mondta a helyettes államtitkár, aki szerint fontos, hogy ezt a bizalmat fenntartsák és tovább növeljék. Ezért az ágazat szereplőinek támogatásán felül az agrártárca az AMC megvalósításában minden évben marketing kampányokat is támogat a sertéságazatban – tette hozzá.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.