Hazánkban az utóbbi időszakban fokozatosan növekszik a pezsgő iránti érdeklődés. Az ünnepi alkalmakon és különleges eseményeken kívül egyre többen fedezik fel a buborékos ital varázslatos világát a hétköznapokon is. A pezsgők sokszínűségének és különleges ízvilágának megismerése remek lehetőséget nyújt a hazai gasztronómia és kultúra számára is.
A hazai termelők kiváló minőségű pezsgőket kínálnak a hazai és nemzetközi piacokon egyaránt. A fogyasztói igények azt eredményezték, hogy egyre több borászat indult el a buborékok irányába is, az eredményeket pedig egyre több nemzetközi díj is jól jelzi. Mára már elmondható, reneszánszát éli a magyar pezsgő, mert csaknem 200 borászat állít elő ilyen italt. Ezek nagy részét a Felső-Pannon és a Duna borrégió fedi le. A Magyarországon előállított borok 5 százalékából lesz pezsgő, ez 140-160 ezer hektoliter évente.
Az utóbbi időben a magyar pezsgőimport nőtt. A magyar pezsgőexport legnagyobb piaca Kanada, Románia, Észtország, Svédország és Lettország. Az idei év bort és pezsgőt népszerűsítő kampányai már a nemzeti bormarketing-stratégia végrehajtása keretében indultak el. Az idén elkészült stratégia elsődleges célja a boreladások növelése, valamint a termékstruktúra szűkítése mellett új kategóriák megteremtése. A dokumentum nemcsak marketingkommunikációval foglalkozik, hanem edukációs, gasztronómiai és turisztikai feladatok is megtalálhatók benne.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.