A minden tekintetben a japánok csúcsmodelljének tekinthető LX kiváló példa arra, hogy mindig lehet többet, jobbat, kényelmesebbet nyújtani.
A piac egyik, ha nem a legnagyobb hűtőrácsa került a Land Cruiser testvérének orrára, amely az új, F Sport kivitelben sűrű szövésű, fekete elemre is cserélhető. Szintén újdonság a piactól függően Ultra Luxury vagy Executive néven elérhető kétszemélyes hátsó elrendezés. A jobb hátsó masszázsfotel gombnyomásra ággyá alakul át, saját infotainment-rendszer és külön klímazóna is jár a hátul ülőknek. Itt debütál az ujjlenyomat-olvasó indítógomb, a digitális műszeregységen kívül két kijelző, egy 12,3 és egy 7 colos áll rendelkezésre.
Tömege 200 kilogrammal csökkent, karosszériája merevebb, a lágyabb rugók és az elektronikus vezérlésű lengéscsillapítók komfortosabb haladást biztosítanak. Az LX 600-as 3,5 literes, 415 lóerős, V6-os biturbó benzinessel, az LX 500d 3,3 literes, 299 lóerős, V6-os biturbó dízellel készül. Később LX 750h néven egy 443 lóerős öntöltő hibrid hajtással is választható lesz az USA-ban és Japánban 2022 elején megjelenő újdonság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.