A Maven nevű tanulmánnyal jelezte előre a Weltmeister, milyennek képzeli első személyautóját, az M7-es néven a kereskedésekbe kerülő autónak már végeztek a hideg égövi tesztelésével. Egyfelől a három lézeres letapogatót, hét nagy felbontású kamerát és számos radar- és ultrahangos érzékelőt használó önvezető rendszert tesztelték, másfelől a fűtés hatásosságát és energiafogyasztását optimalizálták.
Mínusz 30 fokos külső hőmérsékleten 17 perc alatt fűti fel az utasteret a Weltmeister prototípusa (a lábaknál 33 fokos, a fejnél 22 fokos hőmérséklet), és kevesebb, mint 10 százalékkal dobja meg a fogyasztást a fűtés használata, egészen pontosan normál körülmények között az NEDC-ciklus szerinti 700 kilométeres hatótávolságból még marad 560 kilométer. Az utastér mellett az akkumulátort is fűti a rendszer. Tesztelték a hidegben töltést is, a 30 százalékosra merült teleppel mínusz 30 fokon 12 órára leállítva az M7-est, a 80 százalékos töltöttségi szint elérése villámtöltővel csak 30 percig tart. Az autó teljes körű leleplezésére várhatóan még tavasszal sort kerítenek, a sorozatgyártás pedig idén megindul.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.