Májusban 2 százalékkal nőttek az eladások, 553.400 darabra, miközben a világ autópiaca májusban 2,9 százalékkal zsugorodott.
A VW tájékoztatása szerint a csoporthoz tartozó nyolc márka széles modellválasztéka ismét előnynek bizonyult az egyre keményebbé váló versenyfeltételek közepette.
Európában 1,55 millió autót adott el a VW-csoport, 5 százalékkal többet, mint a tavalyi év első öt hónapjában, Közép-Kelet-Európában az európai átlagot lényegesen meghaladó ütemben, 18,6 százalékkal bővült az eladás 229.500-ra. A legtöbbet Volkswagenekből adtak el, s a Seat továbbra is visszaesést mutatott az első öt hónapban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.