BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Hugo Boss is Ázsiában bővül igazán

A Hugo Boss, német ruházati konszern forgalma üzleti évének első felében 5 százalékkal 831 millió euróra emelkedett előző év ugyanazon időszakához képest. Az év első felében a Hugo Boss ázsiában mintegy 33 százalékos forgalombővülést könyvelhetett el, míg Európában alig 4 százalékkal emelkedett az érbevétel.

Az EBIT 5 százalékkal 88 millió euróra csökkent az első hat hónapban. Összeségében pozitív évre számít a Hugo Boss vezetősége: hozzávetőleg 8-9 százalékos forgalombővüléssel és 8-10 százalékos EBITA-növekedéssel számolnak.

A Hugo Boss közelmúltban dobta piacra a gyermekeknek szóló Boss Kidswear kollekcióját, s jó lehetőségeket lát az ékszerek értékesítésében is.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.