A díjat a világszerte megkérdezett törzsutasok véleménye alapján ítélik oda évről évre, a legnagyobb elismerésnek örvendő és a leginnovatívabb légitársaságoknak és repülőtereknek.
Ezt a díjat eddig még egyetlen európai légitársaság sem nyerte el. Az elmúlt tíz évben a Southwest, a jetBlue és a Virgin Blue légitársaságok felváltva osztoztak a díjon, ezért különösen nagy jelentősége van annak, hogy az OAG ügyfelei (akik elsősorban üzleti utazók) az easyJetet választották a legjobbnak az elmúlt 12 hónapban.
"Nem szabad alábecsülnünk ezt az eredményt. Ez az első olyan alkalom, amikor európai légitársaság nyerte el ezt a díjat, ráadásul meglehetősen szoros volt a verseny a jetBlue és a Southwest légitársaságokkal" - mondta Andy Harrison, az easyJet vezérigazgatója a díjkiosztón. "Ez egyelőre még csak egy elismerés, annak ellenére, hogy egy nagyon fontos díjról van szó. Ez azonban még korántsem jelenti azt, hogy elértük azt a célunkat, hogy mi legyünk ''a világ legjobb diszkont légitársasága''. Azt azonban jelzi, hogy jól végezzük a dolgunkat, és megfelelő szolgáltatást biztosítunk elsősorban az üzleti utazók számára"- mondta Harrison, aki külön kiemelte a dolgozók hozzájárulását a légitársaság elismertségéhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.