A Szilikon-völgyben működő TiVo vállalat akkor lopta be magát az amerikai TV-nézők szívébe, amikor set-top boxainak köszönhetőe segített eltüntetni a reklámblokkokat az adásokból. A cég most szeretne továbblépni, ezért szövetségre lépett az internetes vásárlást uraló Amazonnal – írja a New York Times.
A TiVo videófelvevővel rendelkező felhasználók hamarosan új menüpontot láthatnak majd készülékükön, amelynek segítségével közvetlenül megvásárolhatják a reklámozott termékeket. A nézők nem csak azokat a könyveket, CD-ket, DVD-ket érhetik el, amelyek a reklámblokkokban tűnnek fel, hanem azokat is, amelyeket a legnépszerűbb talkshow-kban (Oprah, Letterman) ajánlanak.
"Néhány éve kerékkötőknek tartottak bennünket és paranoiás félelemmel tekintettek ránk. Most szeretnék bevezetni egy olyan technológiát, amellyel megakadályozható a televíziós reklámok nézettségének további csökkenése és újra hatékonnyá válhat a TV-s marketing." – kommentálta a TiVo lépését Thomas S. Rogers vezérigazgató. Rogers szerint a közvetlen TV-s vásárlásra tett eddigi kísérletek azért vallottak kudarcot, mert kiragadták a nézőt az eredeti élményből. A TiVo azonban ezt kiküszöböli, mivel ha a néző úgy dönt, megveszik az adott terméket, a készülék rögzíti a műsor hátralévő részét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.