A japán gyártó világszerte már az első negyedévben több autót adott el, mint a GM - 2,41 milliót, míg a GM 2,25 milliót - az első félévben összesen 4,8 millió Toyota kelt el világszerte, 2 százalékkal több az egy évvel korábbinál - a GM 4,54 milliót adott el, ráadásul a Toyotával ellentétben az amerikai csoport évek óta vesztesége. Az év egészében 9,85 autót tervez eladni a Toyota, 5 százalékkal többet, mint tavaly.
A második számú japán autógyártó, a Honda 8 százalékkal növelte adózott eredményét a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 180 milliárd jenre (1,7 milliárd dollár). Az elemzők csak 135 milliárd jent vártak. A javulás a kereslet növekedése mellett annak tulajdonítható, hogy emelték az árakat, csökkentették a költségeket, és így ellensúlyozni tudták az emelkedő energia-és nyersanyagár, illetve az erős jen negatív hatásait. A társaság megerősítette az év egészére szóló profit-előrejelzését, a 490 milliárd jent, üzemi eredményét viszont 630 milliárd jenre módosította 650 milliárdról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.