2008 első félévében több mint 350 ezer egyéni látogatója volt a www.aaaauto.hu weboldalnak, "egyéb úton" pedig - fogalmaz titokzatosan a társaság közleménye - több mint 7,8 milliószor töltötték le az oldalt. A látogatók számában ez éves szinten 31 százalékos növekedést jelent.
Az internet egyre népszerűbb módja a megvásárolandó autó kiválasztásának, hiszen az ügyfelek rengeteg időt megspórolnak vele. A weboldalon kikeresik az igényeiknek megfelelő autót, majd otthonukból vagy épp a munkahelyükről kényelmesen lefoglalják őket. Ezek után csak annyi a teendőjük, hogy kilátogatnak egy telephelyre és megtekintik az előre kiválasztott autót – mondta el Markó Zoltán, az AAA AUTO magyarországi ügyvezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.