A Nemzeti Hírközlési Hatóság egyben kötelezte a céget hivatalból lefolytatott eljárás költségeinek megtérítésére is. Az elektronikus hírközlési törvény szerint a mobilszolgáltatóknak az előre fizető (pre-paid, vagy feltöltő kártyát használó) ügyfeleknek panasz esetén, az utólag fizetőknek pedig kérésére, olyan hívásrészletező számlát (forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó kimutatást) kell kiállítaniuk, amely tartalmazza a hívott számot, a hívás kezdő időpontját és időtartamát, a hívásegység díját és a hívás díját.
Az NHH 2008 nyarán megállapította, hogy bár a Vodafone ad kimutatást a számlapanasszal élő előre fizető ügyfeleknek, abban a korábbi felszólítás ellenére sem szerepel a hívás díja. Az NHH nem tudja elfogadni a Vodafone gyakorlatát, mellyel az előfizető feladatává teszi az egyes hívások díjának kiszámítását.
A vizsgálat idején a Vodafone-nak mintegy 1,3 millió pre-paid kártyás ügyfele volt, a kimutatás jogszabályoknak megfelelő kiállítása az előfizető szempontjából garanciális jelentőségű.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.