A két óriáscég reklámozással kapcsolatos megállapodás-tervezete azért került a amerikai igazságügyi minisztérium elé, mert jogászok szerint az új szövetség megemelné az árakat és csökkentené a választás szabadságát. A hatóság és a cégek közötti tárgyalások korai szakaszban vannak, ezért egyelőre nem tudni, megállapodásra jutnak-e majd – idézi a Wall Street Journal (WSJ) információt a Reuters.
A tervek szerint a Google reklámozási szolgáltatásokat nyújtanak a Yahoo-nak, amelyet az keresőmotorjához kapcsolna. A Yahoo még júniusban döntött arról, hogy megállapodást köt a világ első számú internetes vállalatával. A cél a reklámozási szektor megerősítése volt, amelynek révén elkerülhetővé vált a Microsoft tervezett felvásárlása.
Az igazságügyi minisztérium kérésére a Yahoo-Google megállapodás megvalósítását október 22-ig elhalasztották. Bár a minisztérium vezetése kész meghallgatni a két vállalat megoldási tervét, a WSJ informátorai szerint ezzel párhuzamosan előkészítik az eljárást, amellyel megakadályozhatják az üzlet létrejöttét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.