BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hogyan erősít a Volkswagen?

A Volkswagen csoport öt márkája révén - VW személy- és haszonjárművek, Audi, SEAT, Skoda - összesen 4,24 millió járművet értékesített világszerte 2008 első nyolc hónapjában.

Ez az eredmény 4,1 százalékos növekedést mutat 2007 hasonló időszakához képest. Augusztusban ugyan 3 százalékkal 488 000 csökkentek a kiszállítások, ám a világpiac esése 9,1 százalékos volt.

Kínában, a csoport 686 000 járművet adott el augusztus végéig, ami 15,6 százalékos, a brazíliai 438 000 darab pedig 21 százalékos növekedést jelent.

Európában ugyan csak 0,2 százalékkal több, 2.4 millió járművet vettek át a tulajdonosok, de Kelet- és Közép-Európában 19,2 százalékos volt az emelkedés (377 400 darab).

Másrészt a 18 nyugat-európai piacon 5,1 százalékos volt a visszaesés, viszont Németországban 2,3 százalékkal 699 ezerre bővült az értékesítés. A VW csoport a legnagyobb eladásbővülést azonban Oroszországban (+67,5 %, 83 300 db), Ukrajnában (+51,9 %, 35 500 jármű) és Indiában (+69,7 %, 13 700 db) érte el.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.