Az ennek érdekében 2008 júniusában létrehozott szervezeti egység, a Digitális Média Igazgatóság feladata, hogy a televízió képernyőjén megjelenő tartalmakat extrákkal kiegészítve, számos új platformon tegye elérhetővé.
A csatorna a Megasztárhoz kapcsolódó közösségteremtő újításával pedig egy Magyarországon még ilyen formában nem létező három képernyős modell felállítására – televíziós, netes és mobilos tartalmak összehangolására - tesz kísérletet.
Fekete Attila, a TV2 Digitális Média igazgatója szerint egy csatorna számára legnagyobb érték a professzionális videotartalom, mellyel a tévénéző saját ízlése szerint összeválogathatja, és tetszés szerint újranézheti a televízióban sugárzott műsorokat, vagy azok legjobb pillanatait. A TV2 webcast ezt szolgálja: minden, saját gyártású műsora bármikor és tetszőleges ismétléssel újranézhető a neten.
A csatorna legnépszerűbb saját gyártású műsorai a weben: a Megasztár, a Hal a tortán, és a Joshi Bharat, melyek videóit hetente 100.000 ember nézi újra. „Mivel különböző célcsoportokat kell kiszolgálnunk, ezért szegmentáltan, portfolióban érdemes gondolkoznunk arról, hogyan tesszük a tartalmainkat elérhetővé. A TV2-nél a www.tenyek.hu indítását épp ezért tartottuk fontosnak, elválasztva azt a szórakoztatóbb, bulvárosabb www.tv2.hu tartalmától: a Tények c. hírműsorhoz méltó komolyabb hírtartalmat helyezünk el az oldalon, azaz a képernyőről ismert brand-et kiterjesztjük, és megsokszorozzuk az interneten” – mondta el Nádas Gergely, a TV2 Hírigazgatóság riportere, a tenyek.hu oldal projektvezetője.
A TV2 a felhasználói, feltöltött tartalomnak is biztosít egy teljesen független platformot a jövőben. „Tulajdonosunk, a ProSiebenSat.1 rendkívül népszerű portálját (a www.myvideo.de Németországban a 2. legnézettebb video megosztó oldal) a hazai közönség számára is elérhetővé tesszük, hamarosan közel 3 millió videót adaptálva a www.myvideo.hu oldalra, ahol a német területen tapasztalthoz hasonló hazai sikerre számítunk” – nyilatkozta Fekete Attila.
Nagy Andrea, a TV2 Marketing és kommunikációs igazgatója a három képernyős modell bemutatásakor olyan sikeres példákat említett, amelyek esetében a célcsoport aktivizálása televízión sugárzott webes vagy mobilos felületre kiterjesztett további tartalmakkal történt.
A csatorna a Megasztár műsorához kapcsolódóan a hazai közönség előtt most debütáló közösségépítő alkalmazást fejlesztett ki. Az I-Ping nevű közösségteremtő újdonságról a szolgáltatás ötletgazdája, Benda Gergely, a KOD Média Kft. ügyvezetője beszélt: az I-Ping tulajdonképp egy közösségi weboldal összekapcsolása mobiltelefonos technológiával.
A Megasztár rajongói klubok tagjai mostantól nemcsak az interneten, hanem egy mobiljukra letöltött alkalmazás és bekapcsolt bluetooth-uk segítségével akár az utcán, szórakozóhelyen vagy rendezvényeken is pillanatok alatt „felismerik egymást”. Élesben az alkalmazást - mely egy WEB2.0 elemeket tartalmazó közösségi oldal és egy új fejlesztésű JAVA applikáció kombinációja – a TV2 Megasztár 4 műsorának nézői próbálhatják ki először.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.