Minden, a Pampers és az UNICEF közös logójával, valamint a "1 pack = 1 vaccine" felirattal ellátott Pampers termék megvásárlásával a vevő hozzájárul az UNICEF programjához, mely életmentő tetanusz védőoltást biztosít a legszegényebb országokban élő anyáknak illetve gyermekeiknek. A kampány – melyhez Salma Hayek és Magyarországról Onyutha Judit is csatlakozott támogatóként – 2008. október elsejétől december 31-ig tart.
Az ENSZ Gyermekalapja és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) becslése szerint az anyai és újszülöttkori tetanusz felszámolása 2012-ig megvalósítható abban a 46 országban, ahol ez a betegség még mindig komoly közegészségügyi problémát jelent. Az édesanyák segítségét kérve a Pampers célul tűzte ki, hogy segítséget nyújt az UNICEF-nek a betegség felszámolásában az érintett országokban.
Jelenleg évente körülbelül 140 ezer csecsemő hal meg újszülöttkori tetanuszban, és több mint 30 ezer nő anyai tetanuszban. Az UNICEF szerint legalább 386 millió adag tetanusz vakcina szükséges ahhoz, hogy az anyai és újszülöttkori tetanusz legyőzhető legyen.
2008-ban a 2006-ban kezdődött kampány világméretűvé nő, magába foglalva például az Egyesült Államokat, a közép-kelet európai országokat, így Csehországot, Szlovéniát és Magyarországot is. A kampány nemzetközi szóvivője Salma Hayek, a magyarországi szóvivői teendőket Onyutha Judit vállalta magára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.