A csatorna az on-line portfolió bővülésével és az ehhez kapcsolódó új feladatok megnövekedett mennyiségével indokolta a döntést. A TV2 internet és teletext felületeinek értékesítésével a csatorna az Adaptive Media Kft.-t bízta meg, így a tv2.hu mellett a nemrégiben elindított myvideo.hu és a tenyek.hu oldalak hirdetési felületeit is az online sales house értékesíti.
Az Adaptive Media Kft. független médiapiaci szereplőként az online piac elismert szereplőit (pl. Kreatív Online, PORT.hu, Színház.hu, Hírszerző, stb.) fogja össze, és velük a magyarországi internetezők közel háromnegyedét éri el. A TV2 online portfóliója bővülésével indokolta lépését: mint ismeretes az augusztus 25-én megújult tv2.hu mellett a csatorna múlt héten elindította a tenyek.hu hírportált és a myvideo.hu videómegosztó oldalt.
Fekete Attila, a TV2 Digitális Média igazgatója elmondta: „A „három képernyős modell” professzionális megvalósítása érdekében úgy döntöttünk, hogy a házon belüli erőforrásainkat a digitális média felületek lehetőségeinek kiaknázására és azoknak a BRANDcare megoldásokkal való összehangolására összpontosítjuk, a hagyományos on-line megjelenések értékesítését pedig a kiváló referenciával rendelkező Adaptive Media-ra bízzuk.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.