A vállalatvezetők abban egyetértenek, hogy a gazdasági válságból a gyárak megerősödve kerülhetnek ki. A BMW igazgatótanácsának tagja, Ian Robertson szerint nem kell a pillanatnyi helyzet miatt pánikba esni, fontosabb a jövőre koncentrálni.
A Fiatnál viszont 65 százalékos nyereségcsökkenést is el tudnak képzelni jövőre. A Hyundainál bizakodóbbak: a dél-koreai gyár csak 38 százalékos profitcsökkenést könyvelt el a harmadik negyedévre. A Mercedes vezetője, Dieter Zetsche pedig valóban fényes jövőt vázol: „Majdnem 120 év kellett, hogy nyolcszázmillió autó fusson az utakon a világban, de számos tanulmány szerint harminc év elég, hogy a számuk megduplázódjon. Ha ez igaz, a java csak most jön.”
Az iparág megerősödését segíti az olcsó olaj. A hordónkénti ár a 150 dollár körüli csúcsról 50-60 dollárig esik az év végéig, és jövőre nem várható árrobbanás. A három amerikai multi (GM, Ford, Chrysler) több milliárd dolláros állami segítséget is kap, hogy átvészeljék a következő, 5–20 százalékos forgalomcsökkenéssel járó éveket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.