A Panasonic CO2 kibocsátását több mint 6000 tonnányival kívánja csökkenteni, ez több mint 2000 autó kibocsátásának felelne meg . A cég emellett arra is kötelezettséget vállal, hogy 2010 tavaszáig 20 új, iparvezető termékkel jelentkezik.
A Panasonic által a közelmúltban lefolytatott kutatás szerint az európai fogyasztók több mint egyharmada tudatos lépéseket tesz a környezet védelme érdekében. Minden nyolcadik megkérdezett a környezetbarát terméket választja, ha módja van rá; 36 százalékuk pedig hajlandó lenne többet fizetni a környezetbarát termékért.
Yoshiiku Miyata, a Panasonic Europe elnök-vezérigazgatója hozzáfűzte: "A Panasonicnak nem érdeke olyan ígéreteket tenni, amelyeket nem képes teljesíteni. A mi érdekeink azt diktálják, hogy fenntartható változást valósítsunk meg, amely valódi előrelépést jelent a huszonegyedik század globális környezetében."
A vállalat Európában 20 Kiemelkedő Zöld Termék bevezetésére kötelezi el magát a 2010-es pénzügyi év végéig. Kiemelkedő Zöld Termékek alatt a Panasonic olyan termékeket ért, amelyek elérik a vállalat legmagasabb környezetvédelmi teljesítményét.
A Panasonic 294 gyártási létesítménye közül 17 található Európában, ahol a cél a CO2 kibocsátás 10%-os, azaz 6000 tonnás csökkentése 2010 márciusáig a "Tiszta Gyárak" programon keresztül – miközben a termelésnek folyamatosan növekednie kell.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.