A két évesnél idősebb átlag amerikai ebben az évben öt órával többet tölt a képernyő előtt, mint az előző év hasonló időszakában – tudósít az AP a Nielsen felmérése alapján. Míg 2007 negyedik negyedévében csak 146 órát tévéztek az amerikaiak, addig 2008 utolsó negyedében már 151 órát ültek a TV előtt havonta.
A növekedést részben az "oda-vissza tekerős" csomagok, vagyis a digitális televízió előretörése magyarázza. Az előző évhez képest két órával több időt töltöttek a nézők rögzített műsorok megtekintésével.
Az interneten és mobilon videót nézőknél az eltöltött idő csak enyhén emelkedett. Az átlag felhasználó havonta 2 óra 53 percen keresztül nézi a netes vagy mobil videókat. Egy a Leichtman Research Group által készített másik felmérés szerint a felnőtteknek csak egy százaléka néz TV-show-kat az interneten napi rendszerességgel és az ő esetükben sem merül fel többször, hogy lemondanák a kábeltévé előfizetést, mint másoknál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.