BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

151 óra havonta - Minden eddiginél többet ülnek a TV előtt az amerikaiak

A Nielsen legfrissebb kutatása szerint az internet jelentett konkurencia ellenére az amerikai nézők minden korábbinál hosszabb időt, havi 151 órát töltenek a televízió előtt.

A két évesnél idősebb átlag amerikai ebben az évben öt órával többet tölt a képernyő előtt, mint az előző év hasonló időszakában – tudósít az AP a Nielsen felmérése alapján. Míg 2007 negyedik negyedévében csak 146 órát tévéztek az amerikaiak, addig 2008 utolsó negyedében már 151 órát ültek a TV előtt havonta.

A növekedést részben az "oda-vissza tekerős" csomagok, vagyis a digitális televízió előretörése magyarázza. Az előző évhez képest két órával több időt töltöttek a nézők rögzített műsorok megtekintésével.

Az interneten és mobilon videót nézőknél az eltöltött idő csak enyhén emelkedett. Az átlag felhasználó havonta 2 óra 53 percen keresztül nézi a netes vagy mobil videókat. Egy a Leichtman Research Group által készített másik felmérés szerint a felnőtteknek csak egy százaléka néz TV-show-kat az interneten napi rendszerességgel és az ő esetükben sem merül fel többször, hogy lemondanák a kábeltévé előfizetést, mint másoknál.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.