BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az erős marketing sem segített a Krafton

A Kraft – számtalan vetélytársához hasonlóan – alacsonyabb profitról számolt be és csökkentette ez évre vonatkozó kilátásait.

Az előző évi 585 millió helyett most csak 163 milliós profitot jelentett a Kraft a negyedik negyedévben – tudósít a Reuters. Az egyszeri tételeket leszámítva a cég részvényenként 43 cent hasznot produkált, egy centtel a teljesítmény egy centtel gyengébb, mint a Reuters Estimates becslése.

Az élelmiszeripari vállalat az elmúlt években igyekezett a költségcsökkentés mellett a marketingre koncentrálni. A stratégia eredménye ugyan érzékelhető a negyedéves adatokon, de a válság a fogyasztók jelentős részét arra sarkallta, hogy alacsonyabb árfekvésű termékekre váltson.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.