A Financial Times Deutschland beszámolója szerint főként az északi-tengeri kikötők – köztük Rotterdam, Antwerpen és Bréma – raktárai működnek jól, így a tárolók üzemeltetői jelenleg sokat nyernek a válságon. A lap szerint főként az ipari fémek halmozódtak fel, a feldolgozók keresletcsökkenése és a teherszállítás visszaesése miatt.
A legjelentősebb szállítmányozási és raktározó cégeket tömörítő Magyar Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége szerint a hazai tendencia ezzel ellentétes, ám komoly változást várnak.
Bíró Koppány Ajtony, a szövetség főtitkára lapunknak elmondta: 2008 vége óta a közúti és vasúti teherforgalomban elkezdődött egy markáns forgalom-mérséklődés, ez 2009 első felének végére akár 35-40 százalékos csökkenést is jelenthet, s így – eltérő mértékben – a hazai szolgáltatók is rosszul járnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.