„Bár nagyon sok bizonytalansággal jár, a recesszió inkább lehetőség a hirdetési piacon azoknak, akik tudják, mit akarnak, és ahhoz tartják is magukat” – hangoztatta. Ők is érzik a recesszió hatását ezen a piacon, látva a csökkenő televíziós árakat, a közterületpiac kihasználatlanságát. „Hirdetőként ebből erősen szeretnénk kijönni, és még inkább hatékonyan vásárolni médiát” – mondta.
„Globális szinten hisszük, nincs jobb időszak a mostaninál, hogy egy olyan fogyasztói termékeket gyártó cégről kommunikáljunk a fogyasztóinknak, mint amilyen a mienk, és olyan termékekről, mint amilyeneket mi gyártunk” – érvelt. „Továbbra is kommunikálnunk kell, kiemelt hangsúlyt fektetve a hatékonyságra, a fókuszáltságra és a minőségi kivitelezésre. És ez az, amit teszünk” – mondta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.