Mérföldkőnek számít, hogy a rendezvény történetében először van jelen nagy (150 négyzetméteres) standdal a budapesti régió. Több fővárosi ingatlanfejlesztő, a Fővárosi Önkormányzat és a kormányzat – a Budapest Business Region (BBR) marketingklaszter segítségével – együttesen mutatja be a nagyobb magán- és közpénzből fizetett projekteket.
Külön kerekasztalt rendeznek a fővárosi fejlesztésekről, s Bajnai Gordon gazdasági és fejlesztési miniszter a hét második felében nemzetközi sajtótájékoztatón mutatja be a beruházásokat, amelyekhez most újabb társbefektetőket keresnek. Az idén azonban viszonylag könnyebb dolga van a magyar fővárosnak, hiszen a cannes-i fesztiválpalotában legalább egyharmaddal kevesebb a kiállító, mint tavaly, így talán hatásosabb lehet a megjelenése.
Az, hogy Budapest az innovációs készségre, a k+f központokra és más, magasabb hozzáadott értéket nyújtó ágazatokra helyezi a hangsúlyt – és ehhez a korábbinál kiszámíthatóbb gazdasági stabilitás párosul –, meggyőzheti a nagybefektetőket ingatlanos és pénzügyi fronton egyaránt – említette a magyar stand bemutatásakor Gulyás Kovács Gergely, a DunaCity projektjét készítő társaság vezetője, a BBR elnöke.
A szakértő úgy látja: ugyancsak jó esély a befektetők meggyőzésére az a nekik rendezett üzleti ebéd, amelynek szponzorálását Budapest elnyerte Prága és Varsó elől. Nyolcvan óriáscég stratégiai döntéshozója lesz jelen, ők évekre előre terveznek, s ha jók az érveink, lendíthetnek a gazdaságon és persze az ingatlanpiacon is – tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.