Ma kezdődik Cannes-ban a világ legnagyobb befektetési ingatlanfóruma, a MIPIM. Az idén húszéves rendezvényen először lesz jelen együtt, nagy standdal több jelentős magyar ingatlanfejlesztő, valamint a főváros és a kormányzat képviselője.
Budapest standja az idén az innovációt helyezi előtérbe, hangsúlyozva, hogy a magyar fővárosban épül az unió Európai Innovációs és Technológiai Intézetének a székhelye, 2009 pedig a kreativitás és innováció európai éve. A 150 négyzetméteres területen (a tavalyi háromszorosán) több fővárosi nagyprojektet mutatnak be. Kiállít a Budapest Business Region (BBR) keretei között a DunaCity, a Talentis Group, a Tópark, a Duna Spirit, a B&V Group, a Martinsa-Fadesa, valamint az AERA Property Marketing. A BBR egyben további 12 klasztertagot is képvisel, ezek külön kiállítóként nem jelennek meg. A fővárost a Studio Metropolitana, az államot pedig az ITDH képviseli.
A magyar főváros az idén először kiemelt lehetőséghez jutott, hogy meggyőzze a világ nyolcvan legjelentősebb vállalata – egyebek mellett a Microsoft, a Google vagy a UPS – stratégiai döntéshozóit a régió előnyeiről. Budapest a MIPIM-en részt vevő végfelhasználók ebédjének (End Users Lunch) exkluzív szponzoraként hétperces előadást tarthat, és egyéb megjelenésekkel is felkeltheti a döntéshozók figyelmét. Az ebéden a Budapest Business Re-
gion felkérésére Bajnai Gordon nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter érvel a magyar főváros mellett – tájékoztatott előzőleg Gulyás Kovács Gergely, a BBR elnöke, a DunaCity beruházást megvalósító projektcég vezetője. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.