A gazdasági miniszter - a Budapest Business Region nevű új magyar klaszter képviselőinek felkérésére - a világ több óriásvállalatának (Microsoft, Google, UPS, stb.) stratégiai döntéshozóit akarja meggyőzni arról, hogy érdemes Magyarországra, Budapestre hozni tervezett beruházásaikat. Fővárosunk a kedden kezdődött legnagyobb ingatlanos világfórum, a MIPIM keretében az úgynevezett End Users Lunch (végfelhasználók ebédje) nevű esemény exkluzív szponzora lehetett, elnyerve ezt a lehetőséget Varsó és Prága elől, ami nagy fegyvertény.
Összesen hét perces előadást is tarthatnak a magyar vezetők, köztük a miniszter és egyéb megjelenésekkel is felkelthetik a vendégek figyelmét. Úgy tudjuk, hogy egyebek mellett egy ördöglakatot, az új Rubik-játék, a Gömböc egy példányát és egy fényáteresztő betondarabot is kapnak - utalva az innovatív magyar elmére, amibe érdemes befektetni.
Bajnai és a Budapest Business Region befektetőcsalogató akciója egy relatív kommunikácikós csendben történik, s mint ilyen, a befektetett pénz és energia sokszorosát hozhatja. Itt Cannes-ban a legtöbb cég csak nagyon mérsékelt jelenlétet épített ki, sok száz vállalat távolmaradt, hiszen spórolni akar vagy eleve mindennapos gondjai vannak. Aki viszont itt van, az arra kiváncsi, hogy a túlélésre képesek - most ide sorolható Budapest is - mit tudnak felkínálni.
Csaknem 29 magyar kiállító és rásztvevő cég képviseli idén Magyarországot. Mérföldkőnek számít, hogy a MIPIM-ek történetében először van jelen nagy (150 m2) standdal a budapesti régió. Több fővárosi ingatlanfejlesztő, a fővárosi önkormányzat és a kormányzat együttesen mutatja be a nagyobb magán és közpénzből fizetett projekteket. Külön kerekasztalt rendeznek a fővárosi fejlesztésekről.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.