A hét elején hivatalába lépett Vitalij Szaveljev, az Aeroflot új vezérigazgatója. Bár nem a Malév lesz a legfőbb gondja, de még áprilisban véglegesítenie kell, miként akarja irányítani a magyar légitársaságot. Ha meghagyja viszonylagos önállóságát, akkor utóbbi továbbra is erős maradhat a délkelet-európai térségben, és az Aeroflot már nem erőlködik, hogy oda is járatokat indítson. Így Budapestet használja átszállópontként, s ez lenne a legjobb opció a Malévnak, mert ezáltal jelentősen növekedhetne az átszálló utasok aránya, ami megdobná a készpénzforgalmat. Nagy kérdés, mit kezdenek az oroszok a Malévval, ha nyernek a CSA hamarosan véget érő privatizációs tenderén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.