Merker Viktor projektigazgató a VGO-nak elmondta: több fővárosi beruházás sorozat és a záhonyi logisztikai fejlesztés is terítékre kerül. Az üzleti szektort a nem régen megalakult Budapest Busines Region (BBR) ingatlanos klaszterhez tartozó cégek néhány fővárosi és ahhoz közeli beruházása képviseli.
Tavaly már volt egy kisebb magyar stand a rendezvényen, amelyen egyebek között Csongrád megye is bemutatta a befektetési lehetőségeket. A főváros városfejlesztési cége, a Studio Metropolitana most kisebb küldöttséget szervez: kemény üzleti tárgyalásokra készülnek a magyar cégek és a főváros, a márciusi cannes-i MIPIM-mel ellentétben itt nem első sorban a látványos kiállítói megjelenésen, hanem a konkrét tárgyalásokon lesz a hangsúly.
Budapest már évek óta stratégiai partnerségre törekszik Milanóval és a tartománnyal, annak idején támogatta, hogy az észak-olasz városban rendezzék a 2015-ös világkiállítást, ez végülis bejött és az olaszok megköszönték a segítséget, ezen kívül megígérték, hogy ősszel képviseltetik magukat a budapesti ingatlanos fórumon.
Bojár-Iván András, a főváros egyik vezető szakmai képviselője a Budapest márka felépítésének fontos állomásaként nyilatkozott. Mint mondta: keresik, hogy mely üzleti területeken lehetne jobban, hatékonyabban eladni a fővárost, mint márkát. Ebben a munkában a turisztikai, az ingatlanos és a kereskedelmi szektorra is számítanak, s a civil szervezetekkel is együttműködnek. "A milanói esemény kiemelkedő lehetőség arra, hogy megmutathassuk: élhető, dinamikus, hagyományaira büszke metropolisz a miénk" - fűzte hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.