Az új vállalatot kiemelkedő gyártási technológia jellemzi majd, sokkal hatékonyabb, és szélesebb spektrumú lesz. mint a két gyógyszercég külön-külön. Piaci részesedése 19 százalékos lesz. A GSK kezdetben 85 százalékkal, a Pfizer 15 százalékkal részesedik a cégből.
Andrew Witty, a GSK vezérigazgatója úgy fogalmazott: ezután még hatékonyabban tudják majd eljuttatni a készítményeket azoknak az embereknek, akik a HIV/AIDS problémájával küzdenek. Ennek a különleges vállalkozásnak az alapját egy széleskörű termékportfólió, és gyártási erőforrások képezik, amelyek egyensúlyban vannak a vállalat bevételével, és töretlen kutatási elhivatottságával. Az új vállalat arra hivatott, hogy választ adjon a betegséggel kapcsolatos kihívásokra, és javítsa a kezelés elérhetőségét.
Jeff Kindler, a Pfizer vezérigazgatója az egyesítéssel a két cég egymást erősíti, egy vezető szerepű vállalatot hoznak létre, megerősítve elkötelezettségünket a betegség kezelése iránt. A cégek jelenlegi HIV vírus kezelésére használt termékeinek erősségével, csakúgy, mint a Pfizer HIV gyógyszerek gyártásával és a GSK globális terjesztési kapacitásával jó esély van arra, hogy új, még fejlettebb kezelési módokat juttassunk el a betegekhez még gyorsabban, és még hatékonyabban. Az új vállalat 11 terméket magában foglaló portfólióval rendelkezik, amiben piacvezető terápiás készítmények szerepelnek.
A 2008-as hivatalos adatok szerint a két cég körülbelül 1,6 milliárd fontos eladást generált, ami biztosítja az új vállalkozás pénzügyi stabilitását, és támogatja a kutatás-fejlesztést. A vállalat 6 innovatív termék további fejlesztését és gyártását kezdi el, amely magában foglal 4, II-es fázisban lévő gyógyszermolekulát is. Összesen 17 molekula áll majd rendelkezésére ahhoz, hogy fix-dózisú kombinációban fejleszthesse ki a HIV kezelésére alkalmas új készítményeket. Ezek fejlesztésére közvetlenül a GSK és a Pfizer kutatás-fejlesztési részlegei segítségével kerül sor.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.