Az amerikai Heinz tegnap jelentette be, hogy az április 30-án véget ért negyedik negyedéves nyeresége 10 százalékkal zuhant az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz képest. Míg egy évvel ezelőtt 194 millió dollárt kaszáltak a pénzügyi évük utolsó három hónapjában, addig ez a szám mostanra 175 millió dollárra csökkent. A társaság árbevétele 2,69 milliárd dollárról 2,54 milliárd dollárra csökkent ugyanebben az időszakban, főképp az erős dollárnak köszönhetően.
A cég forgalmának 60 százalékát az Amerikán kívüli piacok adják, több európai országban, így például Nagy-Britanniában is piacvezető szerepet töltenek be a szószok, ketchupok szegmensben. A Heinz megerősített marketingkampánnyal, valamint termék-innovációkkal és újszerű, vonzóbb csomagolással igyekszik visszahódítani az olcsóbb szószokhoz pártolt fogyasztóit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.