A 4-es metró alagútépítő pajzsa egyike a világban jelenleg alkalmazott legmodernebb technológiai megoldásoknak, és ez lehetővé teszi, hogy a gépet folyamatosan a Budapest alatt rendkívül változatos talajviszonyokhoz igazítsák a szakemberek. Ilyen szükségszerű technikai szünetek a jövőben is előfordulhatnak - áll a DBR Metró Projekt Igazgatóság közleményében.
A déli alagútépítő pajzs egyébként május 18-án indult el a Szent Gellért térről. Amint arról a DBR Metró Projekt Igazgatóság korábban tájékoztatott, a pajzs az ígért négy-hat hét alatt el tudja érni a Fővám téri állomást. A korábban jelzett időn belül a pesti oldalra fog érni a gépezet, hogy aztán északi párja is elindulhasson a meder alá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.