BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Aratnak a Tescós ruhák!

A ruházati termékeket forgalmazó nagyobb cégek közül a Tesco bonyolította a legnagyobb forgalmat a ruhaneműk piacán 2009. első negyedévében – derül ki a GfK Hungária adataiból.

A Cherokee és F&F termékkínálatából elsősorban a bébi-, gyermek- és férfiruházat kelendő. Mindezt tovább erősíti a június 19-e óta tartó, akár 70 százalékos kedvezményt kínáló nyári ruházati akció.
 
A GfK Hungária által végzett, a ruházati termékek hazai piacát vizsgáló kutatás alapján egyértelműen megállapítható a Tesco által forgalmazott két márka piacvezető szerepe a ruházati termékek körében.

Miközben a teljes piac több, mint 13 százalékos visszaesést mutatott, a Tesco majdnem 19 százalékkal növelte eredményét ebben a szegmensben. A kutatás szerint 2009. első negyedévében a Cherokee és az F&F a teljes hazai textilpiac forgalmának 5,1 százalékát birtokolta, mintegy 50 százalékkal meghaladva a második legnagyobb piaci részesedést elérő versenytársat.
 
Az első negyedév összesített adatai alapján a Cherokee piaci részesedése a bébi ruházati termékek körében 16,8-ról 30,4 százalékra, a gyermekruházat esetében pedig 7,9-ről 15,3 százalékra nőtt az előző negyedévhez képest. A felmérésből megállapítható az is, hogy jellemzően a hölgyek vásárolnak e kategóriában, ami a csecsemőruházat népszerűségében is megmutatkozik

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.