A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által a kivitelezésre kiírt tenderre hat pályázat érkezett, a közbeszerzést a legalacsonyabb árajánlatot tartalmazó érvényes ajánlatot benyújtó konzorcium nettó 9,75 milliárd forinttal nyerte.
A 6,3 kilométer hosszú szakasz 2x3 forgalmi sávval, plusz leállósávval, kétrétegű betonburkolattal épül, az elválasztó sávban kétsoros beton elválasztó elemekkel. A beruházás keretében két csomópontot és öt műtárgyat, valamint mintegy 16,5 kilométer védődőkerítést építenek. Az útszakaszon a megengedett óránkénti sebesség 110 kilométer lesz.
Az útszakasz 2010. év végére tervezett forgalomba helyezésével megszűnik az M5-ös sutópálya igénybevétele az M0-s keleti szektor - M0-s jelenlegi déli szektora összekötése céljára. Addig azonban nehézséget fog okozni, hogy az M0 - 51-es főút csomópontja a meglévő M0-s pálya forgalmának folyamatos fenntartásával fog átépülni, szakaszosan változó forgalomterelési viszonyok mellett. A beruházás az Európai Unió támogatásával valósul meg, a KÖZOP (Közlekedésfejlesztési Operatív Program) keretében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.