A reklámot a GM és a Chrysler által gyártott autókban balesetet szenvedett utasok finanszírozták. A spot törésteszteket mutat be és azt állítja, hogy az autógyárak "kidobják a fogyasztók biztonságát az ablakon". A két óriáscég jelenleg csődvédelem alatt áll és új vállalatként lép ki abból. Ezért – állítják a reklám készítői – semmilyen, a csődeljárás előtt bekövetkező balesetért nem vállalnak majd felelősséget, a potenciális sérüléseket okozó hibákat pedig nem jelentik majd – írja a Washington Post.
Az amerikai médiahatóság, a Comcast jelenleg szünetelteti a reklám sugárzását, amíg az illetések meg nem vizsgálják a videóban megfogalmazott állításokat. A GM szóvivője a felvetésre úgy reagált: a gyár nem veszélyezteti a fogyasztók egészségét és mindent megtesz a hibák regisztrálásáért és javításáért.
Az érintettek továbbra is benyújthatják igényeiket a csődvédelem alatt álló régi GM-hez és Chryslerhez, de a személyi sérülések után fizetett kártérítések összege várhatóan jóval alacsonyabb lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.