BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Öt esztendőt élt a MOHI

Öt évvel megalapítása után megszűnt a Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) kezdeményezés, miután a részt vevő internetes médiumok nem tudtak (akartak) megállapodni a további együttműködés kereteiben.

A MOHI-t 2004 elején hozták létre abból a célból, hogy negyedéves rendszerességgel képet adjon az online hirdetési piac – egészen a legutóbbi időkig rendkívül dinamikus – fejlődéséről.

Az utolsó adatokat 2008 negyedik negyedévéről publikálták. A MOHI a piac 80 százalékát képviselte.

2004 márciusi alapításakor a MOHI úgy fogalmazott: a magyarországi piacvezető online médiumok összesített hirdetési bevételeik rendszeres publikálásával akarják felhívni a szakmai közvélemény figyelmét az Internet piaci súlyának gyors növekedésére.

Az alapítás óta negyedévente összesíttették a magyarországi online hirdetési piac nagyjából 70 százalékát adó MOHI-tag online kiadók (Habostorta, HáziPatika.com, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, T-Online [origo] portfolio és iWiW) a nettó - ügynökségi jutalékot és egyéb, nem online hirdetésből származó forgalmukat nem tartalmazó - bevételeiket és hozzák nyilvánosságra az adatokat.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.