A cég miniszteri biztosa Antali Károly, az operatív ügyeket pedig az eddigi MÁV-vezér, Heinczinger István viszi.
„A közösségi közlekedés ma évi 28 ezer forintjába kerül minden egyes állampolgárnak akkor is, ha igénybe sem veszi” – jelölte meg a cégátalakítás egyik okát a területet felügyelő Hónig Péter miniszter.
„A mostani változtatás kisebb ellenszélben indul, mint az egykori Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által kezdeményezett reform” – véli Felsmann Balázs korábbi államtitkár.
A fő kihívást a rövid és a hosszú távú érdekek ellentéte okozza, például az, hogy a bérköltségek szükséges lefaragása rövid távon hatalmas kiadással jár. Bevételi oldalon a kedvezmények megkurtítása mintegy nyolc-tíz milliárdot hozhat a MÁV-nak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.