A terveik szerint az üzem a Határ úti ipari parkban két év alatt készül el, és a harmadik évben kezdődik a gyártás.
A beruházásra az elkövetkező nyolc évben összesen mintegy 10 milliárd forintot fordítanak.
A gyár 100-150 embernek ad majd munkát attól függően, hogy a busz iránt mekkora kereslet mutatkozik. A tisztán elektromos üzemű midibusz hatótávolsága egy feltöltéssel, 50 km/h sebességnél, a domborzati viszonyoktól függően négy-nyolc üzemóra.
Az elektromos hajtásláncot az Inter Tan-ker egyik leányvállalata fejlesztette ki, amelyet a székesfehérvári Alfa Busz Járműgyártó Kft. egyik modelljébe építettek be.
További részletek a holnapi Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.