Az ix35-ön alkalmazott formai megoldások a későbbiekben más Hyundai modelleken is megjelennek; mindenekelőtt a hangsúlyos, hatszögletű hűtőmaszk, amely a márka arculatának jellegzetes, visszaköszönő eleme lesz.
Arról, hogy a vállalat formanyelve hogyan nyilvánul meg az új modellben, Thomas Buerkle, a Hyundai Motor Europe vezető formatervezője nyilatkozott: „A lendületes, ívelő vonalak és kiegyensúlyozott fellépése kifinomulttá teszi az ix35 megjelenését – ez az új „folyékony szobrászat” filozófia egyik alappillére.
Az ix35 magabiztosságot sugároz, hála optimális arányainak és erőteljes idomainak. Az agresszív övvonal és az alacsony sziluett pedig dinamizmussal, sportossággal ruházzák fel az autót. Az ix35 összességében prémium hatást kelt, ami más kompakt szabadidő-járművek és ferdehátúak kifinomult alternatívájává teszi.”
Az ix35 4410 mm hosszú, és 1820 mm széles, ami a szabadidő-járművek C-szegmensének magabiztos, dinamikus tagjává teszi. Habár a Tucsonnál hosszabb (+85 mm) és szélesebb (+20 mm), az ix35 30 milliméterrel alacsonyabb (1650 mm) elődjénél. Az ix35 belső tere tágasabb, mint a Tucsoné, így a vezető és utasai kényelmesebben, egyszersmind praktikusabb környezetben utazhatnak.
A kecsesebb formaterv jobb aerodinamikát eredményezett, ami (a kifinomultabb hajtáslánc-technológiákkal párosítva) jelentősen kedvezőbb üzemanyag-fogyasztással és kisebb CO2-kibocsátással ruházza fel az ix35-öst. Ez pedig azt jelenti, hogy az újonc üzemeltetési költségei is kedvezőbbek lesznek, mint a kifutó modellé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.