Frontális támadást indított a Microsoft szoftveróriás ellen a Google. A keresőcég intenzív reklámhadjáratba kezdett az interneten, amelyet – tőle szokatlanul – az Egyesült Államok legnagyobb városaira kiterjedő óriásplakát-kampány egészít ki.
„Go Google (Irány a Google)” – ez a központi üzenete a reklámhadjáratnak, amely az IT-menedzsereket kívánja a társaság online szoftveralkalmazásaira való áttérésre, a Microsoft „elhagyására” biztatni.
A cél érdekében a Google minden eszközt bevet, amely egy modern reklámkampány rendelkezésére áll. A klasszikus online hirdetési csatornák és a plakátreklám mellett éltek a közösségi média jelentette lehetőségekkel, így – reklámvideók, kisfilmek és szakmai, illetve kevésbé szakmai diskurzusok formájában – a YouTube fájlmegosztó és a Twitter kapcsolati oldal felhasználói is találkozhatnak a vállalat kampányával.
További részletek a holnapi Világgazdaságban!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.