A közelmúlt gazdasági nehézségei közepette a közvéleményt leginkább felháborító események sorából is kiemelkedett a fővárosi közlekedési vállalat berkeiben lezajlott, illetve azóta is folyamatnak tekinthető milliós végkielégítések ügye. A BKV vezérigazgatója az az Antal Attila is volt, aki januártól a Vértes Volán Zrt. első embere. Vele beszélgetett a KEMMA. hu a tényekről, pénzekről.
Antal Attila tizenhat hónapot töltött a Budapesti Közlekedési Vállalat élén. Posztjáról lemondását, anno, egészségügyi okokkal indokolta, miközben távozásakor is közismert volt a cég rossz anyagi helyzete. Az idén január elsejétől a megyei autóbusz-vállalat vezérigazgatója lett.
– Mint a BKV volt vezérigazgatója, minden bizonnyal tájékozódott az elmúlt időszakban egykori cégénél nagy vihart kavart végkielégítésekkel kapcsolatban. Ön szerint arányos összeg egy százmilliós végkielégítés például egy humánpolitikai osztályvezetőnek?
– Akiről szó van a híradásokban, a hetvenes évektől dolgozott a cégnél. Ezt a munkaszerződését 2005-ben kötötték vele. A végkielégítés mértékét is meghatározta a szerződés, amely tovább élt akkor, amikor én 2007. januárjában vezérigazgató lettem.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.