A vételár 530 millió dollár volt, amelynek egy részét a Microsoft Publicis-részvények formájában kapja meg.
Ennek eredményeképpen Redmond 3 százalékos tulajdonrészhez jut a világ negyedik legnagyobb reklám cégéből.
A szerződés előirányozza a Razorfish márka megőrzését, és a Microsoft a jövőben is gondoskodik majd marketing- és egyéb szolgáltatásokról – tudósít a BBC.
"A Razorfish átvétele további lépést jelent előre azért, hogy megvalósíthassuk azt a stratégiai célkitűzésünket, hogy a digitális kommunikáció terén nemzetközi vezető vállalattá váljunk" - jelentette ki Maurice Levy, a Publicis-csoport vezetője.
Az üzlet megkötését követően a Publicis forgalmának negyedét teszi ki a digitális kommunikáció, szemben a korábbi 21 százalékkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.