Az hogy az összes bevétel 75 százalékát a jegyek teszik ki, rekordnak számít és a válsággal magyarázható. A gazdasági krízis ugyanis átrendezte a fesztivál 2,65 milliárd forintos költségvetésének bevételi oldalát. A szponzori befizetések csak 18 százalékban töltik fel a büdzsét, holott tavaly 22-23 százalékos, korábban pedig 25 százalékos részt képviseltek abban.
Az idei nyári fesztiválok sora egyébként egyelőre sikersztorinak tűnik. A Sziget Kft. által 600 millió forintos költségvetéssel rendezett Balaton Sound például 200 millió forintos nyereséget hozott. A 30 százalékos profitráta elérése a Sziget esetében hiú reménynek tűnik. Stabil jövedelmet kalkulálhatnak a szervezők a vendéglátásból származó forintokkal, amelyek 200 millió forint körüli összegükkel az összes bevétel 7 százalékára rúgnak majd - írja a lap.
Ebből 70 millió forintot hozhat a szuveníreket és élelmet árusító boltosoktól beszedett helypénz és 130 milliót a Szigeten fogyasztott italok után bejövő pénz. Az idei kiadások több mint harmada, csaknem 1 milliárd forint a külföldi sztárok gázsijára megy el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.