Az első hat hónapban együttesen 350 ezerrel csökkent az előfizetések száma; ez utóbbiba beleértendők azok a SIM kártyák is, amelyeket a tulajdonosuk egy éven belül vásárolt, de aztán hónapokon keresztül nem használt.
Az ilyen módon nyilvántartott teljes piacra júliusban a stagnálás volt jellemző, míg a kártyájukat használó ügyfelek számában 16 ezres bővülés következett be. A nyár közepén ugyanakkor – a múlt év második felében tapasztalt dinamikus növekedésnek köszönhetően – a három hazai szolgáltató ügyfeleinek száma a teljes piacra vetítve 287 ezerrel, az aktív előfizetőket figyelembe véve 324 ezerrel volt több, mint egy éve.
A két előfizetői kategória között jelenleg 1,22 millióra tehető a különbség, a nem használt SIM kártyák egy része egy-egy előnyös készülékcsere mellékterméke vagy szolgáltatói promóció. Az utóbbival ma már kevésbé élnek a cégek, mivel tapasztalataik szerint az ily módon eljuttatott kártyákból kevés lesz a tényleges ügyfél.
A teljes piac SIM-számai alapján júliusban a Vodafone piaci részesedése 21,06-ról 21,08 százalékra, a T-Mobilé pedig 44,21-ról 44,25 százalékra nőtt, míg a Pannoné 34,73-ról 34,66 százalékra csökkent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.