A Google és a TNS Infratest felmérésből kiderül az is, hogy a legtöbben, a vevők 78 százaléka készpénzben, a termék kiszállításakor szeret fizetni, 46 százalékuk banki átutalást vesz igénybe, s csak 17 százalékuk fizet online módon bank-, vagy hitelkártyával.
Az internetes vásárlás nagyobb mértékű elterjedését a megkérdezettek 62-72 százaléka szerint leginkább a csalások és a személyes adatok nem megfelelő biztonsága gátolja, 16-28 százalékuk szerint pedig az, hogy nincs világos és használható leírás a termékről.
A magyarok leginkább a műszaki termékekről és az utazással kapcsolatos szolgáltatásokról szóló információkat szerzik be az internetről.
Az online tájékozódásról a felmérésben részt vevő válaszadók többsége úgy vélekedett, hogy az internet segít megtalálni a legjobb terméket, illetve szolgáltatást. Több mint harmadukat befolyásolta abban is, hogy melyik üzletben vásároljon, illetve ugyanennyien a keresgélés közben meggondolták magukat azzal kapcsolatban, hogy melyik terméket vegyék meg.
A felmérésben ezer, 18 és 60 év közötti internetező vett részt, a kutatók 6.830 vásárlást elemeztek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.