A június és augusztus közötti időszakban a RIM 475,6 millió dolláros bevételt szerzett, ez négy százalékkal alacsonyabb az előző év azonos időszakába jelentett eredménynél. A kiigazított egy részvényre vetített jövedelem valamelyest jobb volt az elemzői várakozásoknál, a forgalom azonban kellemetlen meglepetést okozott a Wall Streetnek – jelenti az AP.
A második negyedévben a RIM forgalma 3,53 milliárd dollárra nőtt, ez alacsonyabb az elemzők által várt 3,63 milliárdnál. A cég mindössze 3,8 millió új előfizetőt szerzett, ez az előzetes becslési sáv legalsó határa. A RIM a mostani negyedévben 9,2-9,9 millió BlackBerry kiszállítását tervezi, beszámítva a most bemutatandó új modelleket is.
Jim Balsillie társ-vezérigazgató úgy nyilatkozott: az esetleges késedelmek befolyásolhatják a harmadik negyedéves várakozásokat, de hosszú távon nem jelenthetnek gondot.
A RIM, miután előnyt szerzett az üzleti előfizetők körében, a magánfogyasztókat célozta meg, állítása szerint sikerrel, hiszen az új előfizetők 80 százaléka magánhasználatra vásárol. Ebben a szektorban viszont a RIM-nek olyan konkurensekkel néz szembenéznie, mint az Apple és a Palm.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.