BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

IAB Hungary: itt a médiaszekció

Az online tartalomszolgáltatókat tömörítő Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) megszűnése után a tagok az Interactive Advertising Bureau Europe magyarországi szervezetén belül (IAB Hungary) folytatják munkájukat.

Az október 2-án tartott alakulóülésen a résztvevők elfogadták a munkacsoport alapszabályát, és Kardos Gábort, az Index ügyvezető igazgatóját választották a médiaszekció vezetőjének.



Kardos céljaikkal kapcsolatban elmondta: Egyfelől  szeretnénk újra rendszeresen publikálni hiteles, lehetőleg pontos hirdetési bevételi adatokat – ennek rendszerét ki kell dolgoznunk. Másfelől az online média szereplői közti egyeztetések működő fórumává kívánjuk tenni a szekciót.

A médiaszekció a jelenlegi 25 cégből álló tagsága minden eddiginél szélesebb körű médiaoldali szerveződést jelent: tagja többek között a lapunkat kiadó Zöld Újság Zrt. száz százalékos tulajdonosának, az Axel Springernek egyik cége, az Axel Springer Budapest is.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.