A minőségi mestermunka további elismerése az október 14-én átadott Superbrands díj, melyet Szokolics Ákos kereskedelmi igazgató vett át Nagy Ildikótól, a Superbrands program igazgatójától.
A Superbrands az a nemzetközi elismerés, mellyel a világ 82 országában díjazzák a kiemelkedő teljesítményt nyújtó márkákat, hazánkban 2004. óta működik. A kiválasztás alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal adatbázisa adja. E díj biztosítja a fogyasztókat arról, hogy az adott márkanév kiváló minőséget, szakértelmet, és professzionalitást takar.
Ebben az évben az Agárdi Pálinkafőzde 2008. után ismét csatlakozott a Superbrands díjat nyert nemzetközi márka-közösséghez.
Ezzel bebizonyosodott az, hogy a 2002. óta működő Agárdi Pálinka kiemelkedő minőségű termékei helyet érdemelnek a hazai és a nemzetközi piacon is, képviselve ezzel a kulturált pálinkafogyasztással párosuló gasztronómiai élményt, életszemléletet és hangulatvilágot.
Az ünnepélyes díjátadót követően, a meghívottak, Gráf József Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Miniszter beszédét követően, „Az elmúlt és az eljövendő hét esztendő az Agárdi valamint a magyar pálinka életében” címmel kerekasztal beszélgetésen vettek részt, melyen –többek között- felszólalt a pálinka minőségét felügyelő Pálinka Nemzeti Tanács elnöke, Dr. Oroszné Dr. Prekop Erzsébet is.
Számos hazai és külföldi elismerés után végül 2009-ben a Destillata nemzetközi pálinka és párlatversenyen a szakmai díjak csúcsát jelentő „Az Év Pálinkafőzdéje” címet is az Agárdi Pálinkafőzdének ítélték. Mindemellett 2008-ban és 2009-ben is „Superbrand” –nek választották az Agárdi Pálinkát.
A jelenlegi forgalom a hét évvel ezelőttinek több mint hússzorosára emelkedett az alacsonynak nem nevezhető előállítási és eladási árak ellenére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.