A Budapest Airport az új terminálépület átadását követő évben kezdi meg a 2B terminálhoz kapcsolódó terminálszárny, vagy más néven móló megépítését. Az előtérbe nyúló terminálfolyosóhoz nyolc darab épületközeli utashíd kapcsolódik. A háromszintes terminálszárny képes lesz mind a schengeni mind a nem-schengeni forgalom egyidőben történő kiszolgálására. Egy évre rá, a fejlesztés következő szakaszában épül meg a 2A terminálból kinövő második terminálszárny, amin szintén nyolc darab csápos utashíd kap helyet.
A ferihegyi repülőtér modernizációs programja nem először nyerte el az unió bizalmát. Tavaly az Európai Bizottság kiemelt Európai Uniós fejlesztési projektnek minősítette a budapesti légikikötő bővítését és – a közlekedési és szállítmányozási TEN-T alapból –közel négymillió euróval járult hozzá Ferihegy bővítéséhez.
A BUD Future meghirdetése óta az üzemeltető Budapest Airport több milliárd forintot költött a repülőtér fejlesztésére. Az előkészítő munkálatok egyik leglátványosabb eleme az új 300 méterhosszú ideiglenes átszálló folyosó és az 1580 négyzetméteres alapterületű poggyászosztályozó csarnok megépítése volt, majd ezt követte egy nagyszabású utasbiztonsági beruházás, valamint a futópályák milliárdos nagyságrendű felújítása.
A fejlesztési program legfrissebb látványos eredményeként a Budapest Airport 10 focipályányi új forgalmi előteret adott át, valamint nemrégiben megkezdődött a SkyCourt nevet viselő hatalmas, új utasforgalmi épület kivitelezése. A Budapest Airport 2012 végéig összesen 261 millió euró, azaz mintegy 75 milliárd forintnyi fejlesztést hajt végre Ferihegyen. A BUD Future elnevezésű fejlesztési program végére a ferihegyi 2-es terminál éves utaskapacitása eléri a 15 millió főt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.