Ruesselsheim, Bochum és Kaiserslautern után Eisenach sorsa is eldőlt, Nick Reilly ma megerősítette, hogy utóbbi gyár tevékenységére is igényt tartanak. Az AFP szerint a GM európai vezetője a helyszínen úgy fogalmazott: nagyra értékelik az eisenachi Opel-gyár munkáját. Az innovatív alkalmazottakat foglalkoztató telephely Reilly véleménye szerint hosszútávú erőforrást jelent az Opel számára.
Ezzel mind a négy, Németországban működő Opel-gyár sorsa eldőlt és egyben megoldódott a legégetőbb probléma, amely a GM döntése kapcsán felmerült. A német politika ugyanis főként az Opel-gyárakkal kapcsolatos aggodalmak miatt fogadta negatívan, az amerikai anyavállalat döntését az Opel megtartásáról. A korábbi vevőjelölt Magnával Berlin előre megállapodott arról, hogy mindegyik üzem tovább működhet, most pedig ugyanezt sikerült elérni a GM-mel is.
Szintén mai információ, hogy a General Motors mintegy 20 százalékkal csökkenti az Opel kapacitásait és 9 000- 9 500 dolgozót bocsát el Európa szerte, a részletek egyelőre nem ismertek. A konszern becslése szerint az Opel árszervezésének költsége a következő két évben 3,3 milliárd eurót tesz ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.